leadforensics

Even voorstellen: Frans Groenendijk

‘Het geeft me een goed gevoel om nét dat stapje extra te doen om de wensen van deze klanten te honoreren’

Inmiddels werk ik zo’n 22 jaar bij NPN Drukkers. Als ordermanager ben ik elke dag weer gevarieerd bezig als interne schakel tussen klant en productie. Ik begeleid orders en zorg ervoor dat het proces door onze drukkerij goed verloopt, van calculatie en planning tot het uitleveren van de producties. Afstemming met leveranciers is daarbij ook erg belangrijk. Daarnaast speel ik in op vragen van (vaste) klanten. 

Frans Groenendijk
– Frans Groenendijk, ordermanager

Sommige klanten zijn ‘kind aan huis’

Eén van de leuke aspecten van mijn werk vind ik dat een aantal klanten altijd weer bij ons aankloppen als ze iets moois willen hebben. Er zijn inmiddels verschillende klanten die direct met mij schakelen als het gaat om hun wensen. Het geeft me een goed gevoel om nét dat stapje extra te doen om de wensen van deze klanten te honoreren. Ik ken hun historie en dat maakt dat we prettig kunnen samenwerken.

Vrijheid, verantwoordelijkheid en uitdaging

In mijn werk bij NPN Drukkers ervaar ik veel vrijheid. Ik kan mijn werk grotendeels zelf indelen op basis van wat er zoal speelt. Zo kan ik vrijwel altijd meteen ruimte maken voor acute vragen. Die vrijheid kan niet zonder verantwoordelijkheid. Die twee aspecten samen zorgen dat ik veel voldoening uit mijn werk haal. 

De afwisseling en het feit dat geen dag hetzelfde is zorgen ervoor dat ik uitgedaagd blijf. Naast dat ik orders begeleid van A tot Z adviseer ik klanten over technische zaken zoals bijvoorbeeld de papierkeuze of de manier van veredeling. 

Een prettige organisatie

Ik zeg altijd dat ik mijn werk alleen maar kan doen vanwege hoe onze organisatie is ingericht. Het hele team heeft dezelfde mindset. Dat is prettig samenwerken. Als ik voor een uitdaging sta in mijn werk, wordt er vrijwel direct met me meegedacht door het team. Dat is andersom natuurlijk ook zo. We zijn allemaal enorm gedreven om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. “Dat hebben we weer goed voor elkaar gekregen” is een uitspraak die je binnen de muren van onze drukkerij regelmatig hoort. 

Blijven optimaliseren

Ik zie het als uitdaging om samen met het team kritisch te kijken naar onze werkprocessen en deze te optimaliseren. Zo blijven we de kwaliteit van ons werk continu verhogen, zowel op het gebied van drukwerk als qua service. Klantfeedback wordt gedeeld met het team en we proberen daar altijd lering uit te trekken. Luisteren naar je klanten geeft namelijk veel inzicht in eventuele verbeterpunten. Door deze open houding zal NPN Drukkers zich constant blijven ontwikkelen.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?