leadforensics

Even voorstellen: John Timmermans

De impact van gedrukte media

“Ik vind het heerlijk om me te manoeuvreren in een kleurig gezelschap. Wat ik daarmee bedoel? Geen dag is hetzelfde bij NPN Drukkers. ‘s Ochtends drink ik – bij wijze van spreken – een kop koffie met een vormgever of fotograaf en in de middag zit ik met de brandmanager en marketeers van een groot bedrijf. Terwijl ik de volgende dag op locatie ben bij een uitgeverij, maak ik alweer een afspraak met een inkoper voor de dag erna. Het doel: mijn passie delen en laten zien wat gedrukte media voor impact heeft op online.

– John Timmermans, accountmanager Marketing & sales

De opmars van print

In de digitale wereld van nu wordt de kracht van drukwerk nog wel eens onderschat. Maar het is juist de samenwerking van online en offline dat voor overtuiging zorgt. Print is weer aan een opmars begonnen; er wordt steeds vaker weer gezocht naar de ultieme combinatie. Feit is dat online een hele mooie manier is om te communiceren met elkaar, maar mensen willen nog steeds offline benaderd worden. Dat zal nooit verdwijnen. En juist dat vind ik zo mooi. Het een is onlosmakelijk verbonden met het ander.

Het juiste resultaat

Logisch dat het dan voor klanten soms lastig is om te vertellen wat ze nu echt willen. Aan mij de taak om de klant te coachen. Wat is de doelstelling? Goed doorvragen en adviseren vind ik enorm belangrijk. Waar je normaal gesproken bij een drukker bestanden aanlevert en wacht op de oplevering, proberen we bij NPN Drukkers van stap tot stap mee te denken op weg naar het juiste resultaat. Door de vakkennis in creatie en techniek vind je bij ons geen ‘u vraagt, wij draaien’-principe. Wij nemen de klant gezamenlijk mee op reis.”

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?