Bij dit bijzondere project was er een echte focus op het toevoegen van waarde en het realiseren van een gezamenlijke kwalificatie. Het resultaat daarvan ervaar je als je de manaloque (samenvoeging van magazine en cataloque) in handen hebt. Het aangenaam onderscheidend en internationaal aandoend formaat, een simpel maar zeer stijlvol papier voor zowel de omslag als binnenwerk, de tactiele ervaring van de softtouchlak en het mooi openliggen van deze manaloque werken uiterst doeltreffend samen met het uitgebalanceerde ontwerp van Judith Klijn en Wilma Tichelaar.

De tot in de puntjes door ons verzorgde lithografie en het extra pittig zwart waarmee gedrukt is maken het geheel tot een visueel genot welke de (potentiële) consument zal verleiden tot een aankoop bij Montel. Dit is de opbrengst van het in vertrouwen delen van gespecialiseerde kennis tussen een mee-ontwikkelende producent, ontwikkelaar en opdrachtgever. En dit alles binnen de vooraf opgestelde economische grenzen. Het jaarlijks verschijnende blad telt 124 pagina’s en heeft een oplage van 100.000.

Benieuwd naar onze andere projecten?

Sluit Menu