Door: Perry de Jong, accountmanager

Ieder jaar aan het einde van het jaar doet zich een unieke kans voor, maar die kans wordt niet meer door iedereen herkend.

Bureauleggers, wand- en bureaukalenders. De mogelijkheid om uw bedrijf, product of dienst op een subtiele manier een heel jaar onder de neus van uw klant te krijgen.

Grote bedrijven geven ieder jaar aanzienlijke bedragen uit alleen maar om “top of mind” te blijven bij de doelgroep. Met een bureaukalender kun je er met een beperkte investering voor zorgen dat uw doelgroep het hele jaar met uw logo voor zijn neus zit.

Iedere maand een nieuwe boodschap, of iedere maand een ander product op het netvlies van uw klant. Ongemerkt en onbewust kruipt uw naam of boodschap tussen de oren! Dat is toch wat u wilt wanneer u uw marketingeuro’s investeert!

Natuurlijk hoor ik u denken, een agenda/kalender? Iedereen heeft toch een digitale kalender tegenwoordig. Dat is waar, maar niet alle digitale kalenders beschikken over de weeknummers. Soms is het gewoon handig om naast je computerscherm even op een kalender met weeknummers te kunnen kijken bij het plannen van activiteiten. Ook kunnen belangrijke dagen, al dan niet gerelateerd aan uw branche worden weergegeven.

Als u er dan ook nog voor zorgt dat een dergelijk item mooi is vormgegeven, uitgevoerd met opvallende materialen of bijzondere druktechnieken, dan is het ook nog eens een “sierraad” op een bureau.

Het flesje wijn is zo op, maar uw kalender blijft een heel jaar staan.

Benieuwd naar de mogelijkheden, neem snel contact op. Het jaar is bijna om!

Natuurlijk kunt u de kalender ook in januari uitdelen, samen met uw nieuwjaarswens. Heeft u iets meer tijd. Maar zorg er dan wel voor dat u iets bijzonders maakt. U loopt immers de kans dat er al een andere kalender op het bureau staat waar u mee moet concurreren. Bedenk dat kwaliteit boven snelheid gaat!

Alvast een succesvol 2019 gewenst!

Close Menu